GSW ORANGE BDO to zaawansowane oprogramowanie do zarządzania gospodarką odpadami z obsługą wagi samochodowej, wraz pełną integracją z Bazą Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadam (BDO). Oprogramowaniu GSW Orange BDO daje możliwość kompleksowego zarządzania cyklem życiem odpadu w magazynie, od momentu przyjęcia go na wadze samochodowej aż do momentu przekazania do utylizacji. Przy wykorzystaniu rozwiązania GSW Orange BDO mamy możliwość stworzenia zintegrowanego systemu ważenia odpadów w zakładach gospodarki odpadami. W oparciu o oprogramowanie GSW można stworzyć kompleksowy system, który zbiera dane nie tylko z wagi samochodowej ale także innych rodzajów wag, jak wagi taśmociągowe, paletowe oraz mieszarko - rozdrabniarki do produkcji biomasy.
Waga najazdowa samochodowa przemysłowa WE-60 Wersja zagłębiona 18 m
Elektroniczna waga samochodowa wykonana z elementów prefabrykowanych w technologii betonu sprężonego.
Wszystkie elementy metalowe ocynkowane ogniowo.
Nierdzewne czujniki tensometryczne analogowe o stopniu ochrony IP68 lub cyfrowej o stopniu ochrony IP69K z ochroną przeciw wyładowaniom atmosferycznym.
Mierniki wagowe w wersji standardowej ( analogowe ) lub w wersji cyfrowej (za dopłatą) z ekranem kolorowym dotykowym przystosowanym do obsługi w rękawiczkach.
W ofercie posiadamy również inne wymiary wag (12m,14m,24m).
Wagi samochodowe WL -60 są modularnymi wagami pomostowymi z platformą betonową produkowaną seryjnie w całości z betonu sprężonego w warunkach przemysłowych.
Zastosowanie technologii „betonu sprężonego” pozwoliło na wykonanie wagi bardzo niskiej (28 cm) i lekkiej, a jednocześnie bardzo wytrzymałej na przeciążenia.
Do wykonania pomostu wagi zastosowano beton klasy C50/60 na kruszywie bazaltowym i cemencie CEM I 52,5N (mostowy), zgodnie z normą PN-88-B-06250, PN-EN 206+A1 2016-12, który posiada szczelność W8 i mrozoodporność F 150.
Zastosowanie betonu sprężonego do budowy pomostu wagi pozwoliło na wyeliminowanie ujemnego wpływu ugięcia pomostu (nie występuje) na wynik ważenia. Potwierdzone to zostało badaniami w Instytucie Materiałów i Konstrukcji Budowlanych Politechniki Krakowskiej. I tak przy obciążeniu nominalnym 150 kN (około 15 000 kg) płyta przetrwała 1 000 000 cykli obciążeń nie zwiększając znacząco wartości świadczących o pogorszeniu warunków użytkowalności czy trwałości (pęknięcia, ugięcie, itd.). Biorąc pod uwagę dopuszczalne przepisami naciski kół ważonych samochodów na pomost (płytę) około 6 000 kg i przy prawidłowej opiece płyty wagowe mogą być użytkowane przez wiele lat.
Waga składa się z kilku modułów jezdnych, w zależności od rozmiaru wagi, o długości 6m, szerokości 1 m i grubości 0,28m Przestrzeń pomiędzy modułami jezdnymi można wypełnić dowolnym materiałem takim jak: blacha stalowa, krata wema, płyty betonowe itp.
Bezawaryjność pracy osiągnięto minimalizując liczbę ruchomych elementów, używając systemu montowania czujników z samostabilnym gniazdem wychylnym, zawierającym wysoce precyzyjne, nierdzewne czujniki analogowe lub cyfrowe, o stopniu ochrony IP68.
Elementy metalowe pomostu / jest ich bardzo mało / są ocynkowane ogniowo co gwarantuje długotrwałą pracę wagi bez dodatkowych kosztów eksploatacyjnych.
Wagi można ustawić na dowolnym odpowiednio utwardzonym terenie: kostka, beton, lub fundamencie. Konstrukcja wagi pozwala utrzymać wagę w czystości i sprawności technicznej małym nakładem pracy, jednocześnie dzięki modularnej konstrukcji możemy wagę wielokrotnie przenosić w dowolne miejsce.
Podana cena nie obejmuje:
- elektroniki analogowej (tensometrów, sumatora oraz miernika wagowego) - 5 100 zł netto
- elektroniki cyfrowej (tensometrów, sumatora oraz miernika wagowego) - 11 600 zł netto
- wykonania posadowienia wagi
- transportu do miejsca montażu
- montażu wagi wraz z wykonaniem legalizacji
W celu otrzymania pełnej oferty, prosimy o kontakt.
Opis
- Obciążenie maksymalne (max)
- 60 t
- Działka odczytowa (d)
- 10 kg / 20 kg
- Długość pomostu
- 18m
- Szerokość pomostu
- 3 m
- Cechy konstrukcyjne
- Beton Sprężony, Elementy Metalowe Ocynkowane Ogniowo
- Port komunikacyjny
- RS-232, RS-485, ETHERNET, Wi-Fi, BLUETOOTH, PROFIBUS
- Zasilanie
- Zasilacz zewnętrzny 230 V 50 Hz opcjonalnie zasilanie bateryjno-akumulatorowe
Zobacz także
Niezawodne oprogramowanie do obsługi wagi samochodowej i kolejowej.
Systemy ważenia z rozpoznawaniem numerów tablic rejestracyjnych pojazdów.
Samoobsługowy terminal STX 5000 wyposażony jest w czytelny wyświetlacz TFT o bardzo dużej jasności umożliwiający pracę
nawet w ostrym słońcu. Klawiatura alfanumeryczna montowana na terminalu posiada duże przyciski ułatwiające wpisywanie
tekstu przez użytkownika. Terminal STX 5000 może zostać wyposażony w przemysłową drukarkę kwitów wagowych oraz
interkom do kontaktów z obsługą wagi (dźwięk jakości HD).
Wyświetlacz wielkogabarytowy WA-1 Mini o wysokości cyfr 6 cm, stopniu ochrony IP66, w obudowie z tworzywa.
- Temperatura pracy - -20°C +60°C
- Wymiary urządzenia - 40 x 15 cm
- Port komunikacyjny - RS 232
- Zasilanie - Sieciowe 230V Zasilacz 24 VDC
- Obudowa - Prestige Line (poliwęglan lity)
- Wysokość cyfr - 6 cm
- Diody LED - SMD, superjasne, o szerokim kącie świecenia
- Stopień ochrony - IP66
- Regulacja jasności - Automatyczna lub manualna
Wyświetlacz wielkogabarytowy WA-2 Professional o wysokości cyfr 12 cm, stopniu ochrony IP65, w obudowie ze stali malowanej proszkowo.
- Temperatura pracy - -40°C +70°C
- Wymiary urządzenia - 80 x 19 cm
- Port komunikacyjny - RS 232
- Zasilanie - Sieciowe 230V Zasilacz 24 VDC
- Obudowa - Stal (malowana proszkowo)
- Wysokość cyfr - 12 cm
- Diody LED - THT superjasne, o szerokim kącie świecenia
- Stopień ochrony - IP65
- Regulacja jasności - Automatyczna lub manualna